2014. november 13., csütörtök

Törölték a Youtube-ról az egyik videómat! :(

Sajnos ma kellett rádöbbennem, hogy törölték a Youtube-ról a legelső videómat amit feltöltöttem, és ami már elég szép nézettségi szintet ért el. Végülis 2 évet kibírt, úgyhogy egy szavam se lehet. Úgyhogy jelenleg már csak egy videóm van fent, a retro lejátszási listám második része, de várható hogy az is erre a sorsra fog jutni, ezért már véglegesen is eldöntöttem, hogy a Youtube csatornámon csak összeállított lejátszási listák fognak szerepelni, és ha komplettebb listát szeretnél hallgatni, akkor maradj olvasója a blogomnak. :)


Köszi Youtube!
Megjegyzés: Amúgy hamarosan egy kedves rajzfilmslágereket tartalmazó szuperjó lejátszási listával térek vissza, két hónapos unokaöcsém tiszteletére! Kismamák és újdonsült anyukák hegyezzétek füleiteket! :)

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    Ez igen sajnálatos hír, mert ez volt a kedvenc összeállításom. :) Szívesen hallgattam és általában "háttér zenének" is ez ment. Csodálkoztam is amikor a megszokott módon nem találtam rá...,aztán így jutottam el erre az oldalra.
    Sebaj! Ott a 2. rész, amit ugyan még nem hallgattam, de szerintem a közeljövőben szerintem aktívan hozzájárulok a nézettség növekedéséhez. ;)

    u.i.: ha esetleg újra felkerülne, légyszi tudasd velünk, mert akkor megmenteném az utókornak... :D

    Köszönettel,
    Survivor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. - 1 szerintem. :D

      Törlés
    2. Köszönöm az együttérzést megpróbálom újra visszavarázsolni a youtube-ra a listát, de addig is csak itt fogok tudni lejátszási listákat megosztani. :)

      Törlés