2014. október 6., hétfő

Start!

Üdvözlök Mindenkit!


Mai nappal útjára indítom új blogomat, melynek témája elsősorban zenei irányzatú lesz. Pár hónappal ezelőtt úgy döntöttem, hogy zenei összeállítást csinálok csak úgy, hobbiból és feltöltöm azt a Youtube videómegosztó oldalra, hátha mások is szívesen meghallgatnák. Mivel elég sok pozitív visszajelzést kaptam, készítettem egy másik egyveleget, amit szintén megosztottam a portálon. Közzé tettem volna többet is, de sajnos az újbóli feltöltési próbálkozásaim mind kudarcba fulladtak, ugyanis azokat sorra mind letiltotta a Youtube. Megelégelve ezt az állapotot arra a döntésre jutottam, hogy talán eredményesebb lenne egy saját weblapot, vagy blogot elindítani, ahol szabadon megoszthatom a zenét. Így született meg ez a blog, melyet a mai nappal ünnepélyesen megnyitok.


Ezen a linken megtekintheted a Youtube csatornámat. A rajta lévő zenék néha elérhetők, néha nem, ez éppen attól függ, hogy melyik kiadó éppen milyen szabályozást használ a zeneszámaira. Letölthetővé nem teszem a zeneszámokat, mert az már jogszabályba ütközne, de itt a blogon bárki bármikor meghallgathatja őket. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése